خدمات ستبا به تولیدکنندگان برق

خرده‌فروشان و تامین‌کنندگان برق صنایع می‌توانند برق مورد نیاز خود را با بهترین شرایط در سامانه تخصیص برق ایران عرضه کنند.

خدمات سامانه تخصیص برق ایران به تولیدکنندگان برق

خدمات سامانه تخصیص برق ایران، تمام تولیدکنندگان برق را پوشش می‌دهد. تمام تولیدکنندگان برق اعم از سیکل ترکیبی، بخار، گازی، نیروگاه‌های کوچک مقیاس و تولید پراکنده و همچنین نیروگاه‌های خورشیدی و بادی می‌توانند برق خود را از طریق سامانه تخصیص برق ایران با بهترین شرایط به فروش برسانند. برخی از خدمات ما در سامانه تخصیص برق ایران به شرح زیر است:

تسهیل در عقد قراردادهای دوجانبه با شرایط زمانی متفاوت

از جمله خدمات سامانه جامع تخصیص برق تسهیل کردن عقد قراردادهای دوجانبه در بازه‌های زمانی متفاوت است.

 تسهیل در عقد قراردادهای دوجانبه سالانه

ممکن است نیروگاهی تمایل داشته باشد بخشی و یا تمام برق تولیدی خود را که مجاز به فروش در خارج از بازار است، از طریق قرارداد دوجانبه سالانه به فروش برساند تا یک محل درآمد مطمئن برای یک سال آینده خود ایجاد کند تا درگیر نوسانات قیمت برق در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر نشود، و از طرفی از فروش میزان مشخصی از برق خود اطمینان حاصل کند تا حتی در مواقعی که تقاضا برای تامین برق کم است .(فصول سرد سال) از عرضه حجم مشخصی از برق خود اطمینان پیدا کند

سامانه جامع تخصیص برق این امکان را فراهم کرده است که نیروگاه‌ها برق خود را در قالب قراردادهای بلند مدت یک‌ساله با قیمتی مطلوب تر از انتظارشان و با سازوکاری شبیه فروش برق در بازار عمده‌فروشی برق بفروشند.

 تسهیل در عقد قراردادهای دوجانبه ماهانه

در صورت تمایل تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برق به فروش برق در بازه‌های زمانی یک‌ماهه، زیرساختی در سامانه جامع تخصیص برق ایجاد شده است تا بتوانند بدون ورود به مذاکرات متعدد، چندباره و خارج از حوصله این کار را انجام دهند و البته بتوانند با مناسب ترین قیمت و خیالی آسوده معامله خود را انجام دهند.

تسهیل در عقد قراردادهای دوجانبه با شرایط پرداخت متنوع

سامانه جامع تخصیص برق، مناسباتی را جهت ساده سازی قراردادهای فروش برق برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان برق دیده است تا با طیب خاطر به ارائه خدمات تخصصی خود بپردازند و دغدغه‌های تامین مالی از ایشان دور شود.

امکان عقد قراردادهای نقدی

ما در سامانه جامع تخصیص برق شرایطی را فراهم آورده ایم تا تامین کنندگان برق بتوانند معاملات برق را بصورت نقدی انجام دهند تا بتوانند جریان نقدینگی لازم برای امور ضروری خود را ظرف مدت کوتاهی فراهم کنند.

امکان عقد قراردادهای مدت دار

با توجه به این موضوع که اکثر قراردادهای دوجانبه با شرایط پرداخت مدت دار صورت میگیرد، و مشترکین مصرف کننده عرفا بهای برق مصرفی را پس از مصرف و در بازه زمانی مشخصی پرداخت می‌کنند، این امکان برای عرضه کنندگان برق دیده شده است که شرایط مطبوع خود را در قالبی مشخص برای فروش برق خود در نظر بگیرند تا رضایتشان به بهترین نحو برآورده شود.

امکان عقد قراردادهای با شرایط ویژه

ممکن است عرضه کننده برق شرایط خاصی را فارغ از دوره پرداخت و یا دوره مصرف برای فروش خود در نظر داشته باشد. در این حالت نیز همکاران ما در سامانه تخصیص برق در خدمت ایشان خواهند بود و شرایط خاص این تامین کننده برق را به اطلاع خریدارانی که آمادگی خود را برای استفاده از فرصت‌هایی اینچنین متفاوت اعلام کرده اند می رساند.